Kasper og Michael.jpg

A/S Dyrehavsbakken får nyt bestyrelsesmedlem

Kasper Sierslev træder ind i bestyrelsen for A/S Dyrehavsbakken

Nyt bestyrelsesmedlem for A/S Dyrehavsbakken

Bakken styrker sin ledelse med branding-, digitale- og contentbaserede kompetencer, når Kasper Sierslev indtræder i A/S Dyrehavsbakkens bestyrelse. Kasper Sierslev er Chief Operation Officer i ZUPA ZITE og en efterspurgt foredragsholder og forfatter til bestselleren ”Moving In-House. Kasper har stor erfaring internationalt samt arbejde for nogle af Danmarks stærkeste brands og virksomheder.

Vi er meget glade for, at Kasper har sagt ja til at træde ind i A/S Dyrehavsbakkens bestyrelse. Bakken er i færd med at videreudvikle Bakkens brand, foretage en gennemgribende digital transformation samt have stor fokus på indholdsbaseret kommunikation, og her er Kasper et kæmpe aktiv at få ind i bestyrelsen”, udtaler A/S Dyrehavsbakkens bestyrelsesformand Michael Idemo. A/S Dyrehavsbakkens bestyrelse udvider kredsen af eksterne bestyrelsesmedlemmer, hvor tidl. skovridder Klaus Waage hidtil har være eneste eksterne medlem. Bestyrelsen består derudover af repræsentanter for Bakkens Teltholdere.

Det var nemt for mig at sige ja til at træde ind i Bakkens bestyrelse. Den rejse som Bakken er på finder jeg meget interessant og mener at kunne bidrage til. Det er især den digitale og marketingmæssige udvikling, som jeg finder spændende og håber at kunne være med til at udvikle. Og så er det jo spændende at komme til at arbejde med et af Danmarks ældste og mest kendte Brands. Lige nu er Bakken i en rivende udvikling med rigtig mange spændende digitale og underholdningsmæssige initiativer, der vil styrke gæsteoplevelsen for både de lokale gæster, der hyppigt besøger Bakken og for dem, der kommer på den årlige Bakken tur”, siger Kasper Sierslev.

Verdens ældste forlystelsespark Bakken åbner på fredag den 8. april sin 440. sæson og ser med forventning frem til en mere normal sæson uden pandemi eller andre begrænsende omstændigheder. Med en ny legeplads, musikfestival, ølfestival og over 70 aktiviteter i løbet af sæsonen sætter Bakken for alvor gang i den kommende sæson. Påsken starter med de populære børne MGP-stjerner og kendte Ramasjangfigurer.

Bakkens nyeste bestyrelsesmedlem Kasper Sierslev sammen med Bakkens bestyrelsesformand Michael Idemo foran den ikoniske Rutschebane, der fylder 90 år i år, og Tidsmaskinen, der blev indviet sidste år.

5. april 2022

Bestyrelse