En god håndfuld komikere er klar til Comedy på Bakken.

Comedy-debut og covermusik under åben himmel

I juni får Comedy på Bakken sin debut

Juni byder på fire fredage med stand-up under åben himmel

I juni måned danner Friluftsscenen rammer om helt nye oplevelser, når Comedy på Bakken gør sin debut i verdens ældste forlystelsespark. Flere kendte komikere gæster Bakkens comedy-scene, og parken inviterer samtidig og traditionen tro også til CoverTirsdage i juni måned..

"Bakken har en lang og sejlivet tradition for de helt grundlæggende og klassiske komikformer som revy og gøgl. Hos Funny Business Inc. har vi været med fra starten, da den danske comedy-scene blev etableret tilbage i 1990'erne. Derfor er det både sjovt og oplagt at kunne tage stand up'en helt ud i skoven og møde publikum, dér hvor de er. Vi er stolte over at samarbejde med Bakken, og jeg kan love, at vi har sat nogle af landets sjoveste komikere sammen, så der bliver leveret god stemning og skarp underholdning," siger Sales og Promotion manager Bjarke Sørensen fra FBI.

COMEDY PÅ BAKKEN

• Mikkel Klint Thorius, Dan Andersen, Brian Mørk - fredag den 7. juni, kl. 20.00 ved Friluftsscenen
  • Torben Chris, Mikkel Rask, Jacob Taarnhøj - fredag den 14. juni kl. 20.00 ved Friluftsscenen
  • Phillip Devantier, Anders Fjelsted + en særlig overraskelse - fredag den 21. juni kl. 20.00 ved Friluftsscenen
  • Thomas Hartmann, Jesper Juhl, Mahamad Habane - fredag den 28. juni kl. 20.00 ved Friluftsscenen

Som optakt til årets store stand up-event kan man oplagt spise på en af Bakkens restauranter eller besøge en af de hyggelige klassiske beværtninger. Alle fredage i maj og juni er der Happy Hour på Bakkens beværtninger kl. 18.00 - 20.00. Comedy på Bakken er gratis for gæster.

Læs mere om Comedy på Bakken
Læs mere om Happy Hour på Bakken

Foruden Comedy på Bakken inviterer verdens ældste forlystelsespark traditionen tro også til CoverTirsdage i juni måned, hvor bøgen står i fuld flor, aftenerne er lange og lune, og de lyse nætter er over os.

COVERTIRSDAGE PÅ BAKKEN

• Queenie - Queen cover - tirsdag den 4. juni, kl. 18.30 på Friluftsscenen
  • Pink Floyd Project - Pink Floyd cover med opsætning af THE WALL- tirsdag den 11. juni, kl. 18.30 på Friluftsscenen
  • ARBA Revival - ABBA cover - tirsdag den 18. juni, kl. 18.30 på Friluftsscenen
  • GasBox - Gasolin cover - tirsdag den 25. juni, kl. 18.30 på Friluftsscenen

Alle er velkomne, så sæt hak i kalenderen, og start med en picnic i det grønne eller slut af med et besøg på en af Bakkens hyggelige restauranter, når der inviteres til alle tiders gengivelse af dit yndlingsband - ikke mindst når opsætningen af The Wall markerer 40 års jubilæet for Pink Floyds verdensberømte show. Alle koncerter er gratis, og der er som altid fri entré til Dyrehavsbakken!

Læs mere om Bakkens gratis underholdning
Se spisesteder på Bakken

16. maj 2019